حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین کمک نظامی انگلیس به اوکراین در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۴۲۵۰۹
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
آخرین کمک نظامی انگلیس به اوکراین در سال ۲۰۲۲
این کمک نظامی "آخرین حمایت مستمری است که بریتانیا در طول سال ۲۰۲۲ به اوکراین ارائه کرد، حمایتی که در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه خواهد داشت. "

به گزارش شهرآرانیوز،  وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب و صد کیت خنثی سازی بمب به اوکراین تحویل داده است.

 در بیانیه این وزارتخانه آمده است: "بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب والون و صد کیت خنثی‌سازی بمب به اوکراین برای کمک به پاکسازی میدان‌های مین و ایمن‌سازی مناطق بازپس‌گرفته‌شده، خانه‌های افراد غیرنظامی و زیرساخت‌ها به اوکراین اهدا کرده است".

این کمک نظامی  "آخرین حمایت مستمری است که بریتانیا در طول سال ۲۰۲۲ به اوکراین ارائه کرد، حمایتی که در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه خواهد داشت. "

پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا گفته بود که بریتانیا قصد دارد کمک‌های نظامی به اوکراین را در سال ۲۰۲۳ حفظ یا افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشور‌های ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله‌ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشور‌های ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که ارسال تسلیحات به اوکراین توسط غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.

منبع: جماران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->